Translate

luni, 3 februarie 2014

Club de vacanţă : Ateliere de handmade

3 februarie 2014

Prima zi a Clubului de Vacanţă a debutat cu dreptul.
Matinali, zeci de micuţi au păşit în Secţia pentru Copii pentru a participa la primul atelier al zilei.
La Atelierul de handmade de la ora 9 au participat 25 de copii cu vârste între 3 şi 9 ani.
Ne-am adaptat activiţăţile vremii de afară, aşa că am confecţionat brăduţi din hârtie, semne de carte, am colorat şi decorat peisaje de iarnă.
La finalul celor două ore de lucru, am sărbătorit cei 5 anişori ai lui Ştefan, prietenul nostru. I-am cântat "La mulţi ani", am dansat şi ne-am veselit!
Al doilea atelier de handmade al zilei a adunat peste 40 de copii.
Coordonaţi de Maria de la Atelierul de Creaţie şi Ludotecă Atelier Cărăbus, am avut parte de o surpriză minunată : confecţionarea unei jucării - bufniţă.
Animaţia celor mici a fost întreţinută de doamnele educatoare Milica Albu şi Eugenia Postelnicu cărora le adresăm mii de mulţumiri.


































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu