Translate

sâmbătă, 8 martie 2014

E ziua ta, mămico!


         Odată cu începerea primăverii, una dintre cele mai frumoase zile ale lunii martie este Ziua Internațională a Femeii.
         Mai mult, în țara noastră, pe 8 martie nu se sărbătorește doar femeia ci și bunica, sora, iubita, prietena, colega dar, mai ales, MAMA.
        Cei mici se pregătesc în fiecare an cu câte o felicitare făcută cu drag, pentru mămica lor, la care pun cea mai mare pasiune, le cumpără ghiocei și le cântă un cântecel sau le spune o poezioară cu duioșie și afecțiune.
       Ziua cea mai plină de feminitate, zâmbete și căldură sufletească a fost marcată și la Secția pentru Copii a Bibliotecii Județene Panait Istrati Brăila.
       Astfel, elevii clasei I-a B de la Școala Mihai Eminescu, însoțiți de doamna învățătoare Iuliana Ciobotaru, au sărbătorit-o pe cea mai dragă ființă, mama, printr-o serbare. Iubirea copiilor față de cele care le-au dat viață a fost exprimată prin cele mai frumoase cântece și poezii. Mamele și bunicile au asistat cu multă emoție și bucurie.
































     Felicitările de 8 Martie, confecționate de copii sunt cele mai frumoase și au în ele toată dragostea.
    Așa sunt și cele ale prichindeilor clasei I-a A de la Școala Mihai Eminescu care, împreună cu doamna profesoară Stela Cornea, în ajunul Zilei Femeii, și-au dat întreaga măsură a talentului pentru a da formă sentimentelor pe care le poartă mamei.
   Pentru că este mult mai ușor să ne exprimăm sentimentele prin scris, iată câteva mesaje emoționante lăsate de micii artizani pentru mămicile lor: Mami, eu te iubesc mult de tot; Mami, mă bucur că te am;Mami, îți doresc multă sănătate, iubire și răsfăț; Mami, eu te iubesc din toată inima și mă bucur că mi-ai dat viață; Dragă mamă, îmi ești ca o soră și te iubesc mult.


























































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu